We are all the Winners…
På torsdagskvällen hade Sponsrings&Eventföreningen årets stora fest, Gyllene Hjulet, galan med 13 priskategorier. Flera hundra människor samlades på Garnisonen i Stockholm för att hylla vinnare i 13 olika kategorier. Här är dem, alla lyckliga prismottagare i 2015!
Årets långsiktiga
Atena Landslagsläger: Minnesota Communication och Atea Sverige.
Årets internationella
Panasonic View: Isobar, Panasonic, Vizeum och PS Communication.
Årets rättighetsinnehavare
Tough Viking: Tough Viking och Le Pacte.
Året samhällsengagemang
Trygg Hansa: Babybojen, PS Communication och Prime.
Årets mest kreativa lösning
Comviqs partykasse: Knut Kommunikation och Comviq.
Årets Event B2B
Swedish Steel Prize 2014: Le Pacte, SSAB och Confetti.
Årets event B2C
Stockholm Tunnel Run: Lidingöloppet
Årets interna event
Lindex 60: Relevent Communication och Lindex.
Årets endorsment
Polly Goes Bananas med Sean Banan: Cloetta, Ola Lindholm Kommunikation, Sean Banan och Action Film.
Årets hantverk
Tunnel Run - Aktiva Event aktivering för Tallink Silja: Aktiva Event Sverige och Tallink Silja.
Årets digitala
Intels Kitchen: Onemotion IMC och Intel.
Årets nytänkande
Kiruna IF: Passion Lab och Kiruna IF.
Årets bästa sponsring
En arena i världsklass: Tele2, Story design studio, PS Communication, Kurppa Hosk, North Kingdom, HiQ, Spotlight PR och Karlsson Svensson.